بستن
FA EN AR RU FR CHI

فرآیند دریافت وام از بانک رسالت

فرآیند دریافت وام از بانک رسالت


فرآیند دریافت وام از بانک رسالت

قابل توجه اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی به اطلاع می رساند پیرو مذاکره بعمل آمده با بانک رسالت شعبه بانکداری اجتماعی ، فرآیند دریافت تسهیلات به شرح ذیل انجام می گیرد . 1- همکاران محترم متقاضی افتتاح حساب می توانند به همراه کپی شناسنامه وکارت ملی و مبلغ 100.000 ریال  جهت تکمیل  فرم افتتاح حساب به اداره کارگزینی و رفاه مراجعه نمایند. 2- جهت اطلاع از کارکرد حساب یا امتیاز وام با تماس از طریق تلفن داخلی 6305 ( خانم قدیمی ) کارکنان محترم می توانند از امتیازات وام خود مطلع شوند . 3-  در صورت تایید مبلغ وام، کارکنان می توانند درخواست خودشان را در بازه زمانی ( یکم  تا بیستم هر ماه ) از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل آقای همرنگ پور ارسال نمایند. 4-پرداخت وامها در بازه زمانی بیست و پنجم الی سی ام هر ماه از سوی بانک به حساب متقاضیان وام واریز می گردد. 5- کلیه مراحل اعم از: تکمیل فرم های تسهیلات بانکی ، ضمانتی،  تحویل مدارک لازم، و امضای اسناد بانکی توسط گیرنده وام و ضامن با حضور نماینده بانک  ( در بازه زمانی بیستم تا بیست وپنجم  با اطلاع قبلی ) در محل اداره کارگزینی و رفاه انجام می گیرد. 6- آن تعداد از همکارانی که در شعب دیگری به غیر از شعبه بانکداری اجتماعی دارای حساب می باشند لازم است جهت تبدیل حساب خود به کانون دانشگاه گیلان ( جهت بهرمندی از مزایای آن ) قبل از درخواست وام به اداره کارگزینی ورفاه ( خانم قدیمی ) مراجعه نمایند. در غیر این صورت مشمول بهره مندی از مزایای تسهیلات نمی گردند. سامانه مرآت بانک رسالت : - همکاران محترم می توانند جهت اعتبار سنجی که میزان توانایی مالی و ضمانتی اشخاص سنجیده می شود به سایت (www.imerat.com) مراجعه نمایند و ضمن تکمیل اطلاعات پیوست ( راهنما فایل الصاقی ) در صورت تایید از سوی بانک، مدارک ضمانتی به کارتابل مشتری در سایت مرآت ارسال می گردد. مدارک لازم جهت دریافت وام: - کپی شناسنامه(سری کامل)  و کارت ملی ( ضامن و وام گیرنده) -حکم کارگزینی و فیش حقوقی  (ضامن  و  وام گیرنده) -چک و پرینت حساب چک که شماره شبا و شماره حساب وحداقل یک گردش باشد (ضامن و وام گیرنده) -فیش آب و برق  (ضامن  و  وام گیرنده)