جلسه بررسی و اصلاح فرآیند خرید کالا با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه، مدیران بخشهای مرتبط و کارشناسان حوزه تدارکات در دفتر معاونت اداری و مالی برگزار شد.
در این جلسه، ضمن بررسی چالشهای موجود در روند خرید و تأمین کالا، راهکارهای ارتقای سرعت، شفافیت و کارآمدی فرآیندها مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت و بر بهروزرسانی مقررات داخلی و تقویت هماهنگی میان واحدهای اجرایی تأکید شد.
در پایان، برای تهیه فلوچارت فرآیند خرید، کارگروهی تخصصی جهت ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای بهبود فرآیند خرید کالا تشکیل شد.