نشست ماهانه رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی همکاران با حضور بیمه آسیای استان گیلان در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 13:30 در دفتر معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه برگزار گردید.در ابتدای جلسه ضمن تشکر از زحمات مسئولین و کارشناسان بیمه برای پیگیری امور بیمه تکمیلی کارکنان دانشگاه، مشکلات بیمه ای همکاران مورد بحث و بررسی قرارگرفت . در خصوص مشکل سیستمی دوره ای قطع شدن خدمات رسانی در مراکز آنلاین طرف قرارداد با بیمه آسیا، که چندین بار اتفاق افتاده است و با وجود پیگیری های قبلی هنوز رفع نشده است، مقرر گردید بیمه آسیا ضمن پیش بینی آن از قبل و پیگیری مسئله نسبت به رفع کامل آن اقدام نماید. ضمنا از سوی بیمه اعلام گردید مشکلاتی که برای تعدادی از همکاران در خصوص تغییر طرح الف به ب پیش آمده بود که به دلیل استفاده از خدمات در طرح الف امکان استفاده از خدمات طرح ب برایشان امکان پذیر نبود به طور کامل رفع گردیده است. در خصوص پیگیری افزایش مراکز آنلاین طرف قرارداد به ویژه داروخانه نیز از طرف بیمه اسیا قول مساعد داده شد. درخصوص تأخیر در پرداخت ها با توجه به اینکه این مشکل در ماهای اول نبود و تقریبا پرداخت ها به موقع انجام می گرفت توضیح بیمه آسیا این بود که در ماهها قبل نماینده بیمه به طور متوسط روزانه تقریباً 50 فقره پرونده دریافت میکردند ولی در اسفند و فرودین ماه این تعداد به 100 تا 150 فقره پرونده در روز رسیده بود و با توجه به این موضوع زمان بیشتری برای بررسی پرونده ها نیاز داشتند و همچنین مشکلی نیز در سیستم بانکی در ارسال در خصوص شماره شبا بود که برطرف گردیده با توجه به اینکه پردخت به موقع از تعهدات شرکت بیمه می باشد و می بایست پیش بینی موارد مذکور انجام پذیرد تأکید شد در آینده نیز مطابق روال قبل پرداخت ها به موقع انجام پذیرد. و در خصوص اعمال تعرفه های 1402 نیز بیمه آسیا در موارد پاراکلینیکی نیز مطابق تعرفه از تاریخ ابلاغ عمل نموده و در خصوص موارد بیمارستانی که معمولا ابلاغ تعرفه ها پس از ابلاغ کمیته استانی صورت می پذیرد نیز بلافاصله پس از ابلاغ مورد عمل قرار خواهد گرفت. در خصوص سایر مشکلات موردی همکاران محترم که از طریق مکاتبه با اداره رفاه به بیمه منعکس گردیده بود نیز توضیحاتی ارائه شد و مقرر گردید بیمه آسیا مستندات لازم را به اداره رفاه کارکنان ارسال نماید و نتیجه پییگری به اطلاع آن همکاران عزیز خوهد رسید.