نمایشگر دسته ای مطالب

پرسش های متداول

پرسش های متداول

22 12 2015
کد خبر : 3772413
تعداد بازدید : 101

پرسشهای متداول گروه برنامه وبودجه وتشکیلات :

نحوه تخصیص اعتبارات واحدهای دانشگاه به چه صورت است ؟

به طور معمول در فروردین ماه هر سال طی نامه ای توسط مدیریت برنامه ، بودجه وتحول  اداری گزارش عملکرد اعتبارات  تخصیصی سال گذشته و برآورد اعتبارات مورد نیاز سال جاری متناسب با فرم تهیه شده از واحدها استعلام وپس از تکمیل آن توسط واحد ها ، نشست مشترک واحدهای مختلف با معاونت اداری ، مالی ومدیریت منابع برگزار وبودجه واحدها به تصویب می رسد . تخصیص اعتبار بخش ها ی مختلف متناسب با تخصیص ابلاغی از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور به صورت مقطع زمانی 3 ماهه خواهد بود .

فرآیند درخواست یا تغییر پست سازمانی به چه صورت است ؟

درخواست عضو پس از تأیید مدیر بلافصل به مدیریت اموراداری وپشتیبانی ارسال می گردد. پس از استعلام کتبی مدیریت امور اداری وپشتیبانی از مدیریت برنامه ، بودجه وتحول اداری در خصوص وجود پست سازمانی  ، داشتن شرایط احراز ( رسته و رشته شغلی و...)و لحاظ شدن سایر موارد مهم سازمانی در صورت تأیید این مدیریت جهت طرح در هیأت اجرایی در دستور کار قرار می گیرد . اداره کارگزینی پس از تصویب در هیأت اجرایی و امضاء رئیس محترم دانشگاه نسبت به صدور حکم کارگزینی اقدام می نمایند .

دسته بندی :
page

مهم‌ترین خبرها

نمایشگر دسته ای مطالب

...
  شیوه نامه ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیات علمی(جدید) دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد فرم ارزیابی عملکرد سه ماهه مدیر و معاون مدیر فرم ارزیابی عملکرد سه ...
وب نما ...
نام خانوادگی سمت در واحد شماره داخلی شماره مستقیم آقای دکتر سیدرضا میرعسکری معاون اداری، مالی و مدیریت منابع ۶۲۸۳ ۳۳۶۹۰۶۰۵ ...
آخرین آگهی های مزایده و مناقصه (جدید) مزایده شالیزار- دانشـگاه گیلان در نظر دارد مزرعه برنج 20.8 هکتاري خود را به شـرکت، پیمانکار توانمندوصاحب صـلاحیت واگذار نماید.(دانلود شرایط...
  راهنمای ارسال پیشنهاد   وضعیت پیشنهادهای ارسالی به کمیته نظام پیشنهادها      
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع...
  لینک دانلود فهرست  مراکز اقامتی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور (جدید)       امکانات رفاهی تسهیلات رفاهی نوروزی سال...
وب نما ...