نحوه درخواست و صدور معرفی نامه برای اسکان در دانشگاه ها

قابل توجه همکاران (اعضای محترم هیات علمی و غیر علمی هیات علمی)شایسته است موارد ذیل هنگام درخواست از طریق ERP لحاظ شود.(پیش از ارسال درخواست به امور رفاهی دانشگاه، با مهمانسرای مقصد تماس حاصل فرمایید. و درصورت نیاز به معرفی نامه، درخواست خود را به این واحد ارسال نمایید.)
1 -نامه برای رئیس اداره رفاه و بازنشستگی ارسال گردد.
2 -نام ، نام خانوادگی
3 -عضو هیات علمی یا غیر هیات علمی
4- از تاریخ تا تاریخ
5 -شماره همراه

6- چنانچه ارسال اطلاعات به دانشگاه مورد نظر نیاز به فکس داشته باشد؛ ذکر شماره فکس دانشگاه مورد نظر الزامی است.