انعقاد قرارداد بیمه عمر و حوادث گروهی با شرکت بیمه آسیا

26 01 2025
کد خبر : 19266417
تعداد بازدید : 25

بدین وسیله پیرو انعقاد قرارداد بیمه عمر و حوادث گروهی با شرکت بیمه آسیا به اطلاع می رساند کلیه همکارانی که از ابتداي قرارداد جدید شاغل و حقوق بگیر دانشگاه گیلان می­باشند، با پوششهایی که در جدول ذیل آمده است مشمول این بیمه نامه خواهند بود و حق بیمه ماهیانه به مبلغ 510/000 (پانصد و ده هزار) ریال از حقوق ایشان کسر میگردد:

ردیف

خطرات تحت پوشش

حداکثر سرمایه به ازاء هر نفر (ریال)

1

فوت به هر علت

2/000/000/000 ریال

2

فوت بر اثر حادثه

2/000/000/000 ریال

3

نقص عضو و از کار افتادگی بر اثر حادثه

2/000/000/000 ریال

از آنجائیکه مبناي دانشگاه تحت پوشش قراردادن کلیه همکاران شاغل و حقوق بگیر در بیمه عمر و حوادث گروهی می باشد، لذا:

1) همکارانی که تمایل ندارند تحت پوشش عمر و حوادث گروهی قرار گیرند می بایست انصراف خود را حداکثر تا تاریخ 1403/11/10 به کارتابل رئیس اداره رفاه ارسال نمایند. همچنین همکارانی که سال گذشته اعلام انصراف نموده اند و همچنان تمایلی به تحت پوشش بودن ندارند می بایست مجددا درخواست خود را مبنی بر انصراف از بیمه عمر و حوادث سال جاري ارسال نمایند. در غیر این صورت در لیست بیمه شدگان قرار گرفته و امکان حذف وجود ندارد.

2) همکارانی که در مرخصی بدون حقوق بسر می برند و یا مأمور به خدمت هستند (مأمور از سازمان دیگر به دانشگاه گیلان و مامور از دانشگاه گیلان به سازمانهاي دیگر) و حقوق خود را از دانشگاه گیلان دریافت نمی نمایند و همچنین افرادي که به دانشگاه گیلان انتقال یافته و حقوق بگیر سازمان مبدا می باشند چنانچه تمایل دارند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند، می بایست نسبت به واریز حق بیمه یکساله بطور یکجا به شماره حساب شماره 330120020000003176844050 بانک ملت و با شناسه واریز 521111146 اقدام و فیش واریزي را طی نامه اي به کارتابل رئیس اداره رفاه ارسال نمایند. بدیهی است در صورت عدم واریز حق بیمه در لیست این بیمه نامه قرار نمیگیرند.

3) افرادي که به هر علت قطع حقوق میباشند تحت پوشش این بیمه نامه قرار نمیگیرند.


دسته بندی | برچسب :
اطلاعیه‌ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

01 10 2025

برگزاری جلسه سرپرست معاونت اداری ،مالی و  مدیریت منابع با رؤسای امور عمومی دانشگاه

در این نشست که در دفتر معاونت اداری و مالی و با حضور مدیر امور اداری و پشتیبانی و رؤسای امور عمومی واحد ها و دانشکده‌های دانشگاه برگزار گردید، موضوعات مرتبط با وضعیت اداری و نیروی انسانی واحدها و دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه، دکتر توکلی سرپرست معاونت اداری ،مالی ومدیریت منابع  ضمن تشریح سیاست‌های حوزه اداری و مالی، بر ضرورت ساماندهی نیروی انسانی و ارتقای کارایی در بخش‌های مختلف دانشگاه تأکید کردند. همچنین، رؤسای امور عمومی به ارائه گزارش‌هایی از وضعیت نیروی انسانی و چالش‌های موجود در واحدهای خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود فرآیندها پیشنهاد شد. این نشست با هدف تقویت هماهنگی بین واحدها و دانشکده‌ها و اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد و مقرر گردید جلسات مشابه به‌صورت دوره‌ای ادامه یابد.

28 04 2025

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404 با حضور روسای محترم دانشکده ها در روز چهارشنبه مورخ 1404/01/27 در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید. محور اصلی این جلسه اقدامات دانشگاه در حوزه درآمدزایی و صرفه جویی در هزینه ها بود. در ابتدا جناب آقای دکتر پیمان معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گزارشی از اقدامات دانشگاه در زمینه درآمدزایی در سال 1403 ارائه نموده و اهداف و چشم انداز دانشگاه برای سال 1404 را در حوزه درآمدزایی ترسیم نمودند. همچنین تغییر در فرایند بارگزاری حقوق و دستمزد و الزام دانشگاه به پرداخت رفاهی کارکنان از محل درآمد اختصاصی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که توسط جناب آقای عمویی مدیریت محترم امور مالی دانشگاه به آن اشاره شد. جناب آقای دکتر رضایی مدیریت محترم برنامه و بودجه و تحول اداری دانشگاه نیز گزارشی در خصوص عملکرد بودجه عمومی و تملک دانشکده ها در سال 1403 ارائه نموده و در خصوص سهم دانشکده ها از محل درآمد اختصاصی گزارشی ارائه نمودند. از دیگر موارد مطروحه در این جلسه می توان به توضیحات جناب آقای دکتر شیرزاد مدیریت محترم امور اداری دانشگاه در خصوص مشکلات نقلیه و خودروهای استیجاری، صدور احکام سال 1404، ارتقاء رتبه کارکنان، تفویض اختیار به دانشکده ها در زمینه پرداخت رفاهیات در سال 1403 و تصمیمات در خصوص پرداخت رفاهی، تسهیلات بیمه و قرارداد با مراکز مختلف جهت رفاه حال همکاران، اشاره نمود. جناب آقای مهندس حمیدزاده مدیریت محترم دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی نیز گزارشی از هزینه کرد تعمیرات اساسی دانشکده ها در سال 1403 ارائه نمودند. در ادامه روسای محترم دانشکده ها توضیحات و پیشنهادات مختلفی ارائه نمودند که مهم ترین موارد مطروحه به شرح زیر می باشد. جناب آقای دکتر قلمی، ریاست محترم دانشکده شیمی به کمبود زیرساخت و بستر مناسب جهت برگزاری آموزش های آزاد مجازی، تسریع در فرایند پرداخت حق الزحمه مدرسان آموزش های آزاد و ایجاد سامانه برای تبلیغات آموزش های ازاد به صورت عمومی، اشاره نمودند. جناب آقای دکتر باقری ریاست محترم دانشکده مکانیک برگزاری کلاس ها با تعداد بیشتر دانشجویان (کاهش تعداد کلاس) را به عنوان راهکاری جهت صرفه جویی هزینه ها در مقابل درآمد قلمداد نموده و بر لزوم بسترسازی مناسب برای اخذ قراردادهای پژوهشی با سازمان های بیرونی توسط اعضای هیات علمی جوان و جدیدالاستخدام تاکید داشتند. جناب آقای دکتر صادقی ریاست محترم دانشکده انسانی در خصوص ایجاد مرکز مشاوره (دفتر روانشناسی) در دانشکده انسانی و همچنین ایجاد واحد ویرایش و ترجمه در این دانشکده توضیحاتی ارائه نمودند. جناب آقای دکتر اشرف ریاست محترم دانشکده فنی به مشکل کمبود زیرساخت جهت درآمدزایی دانشکده ها، لزوم ایجاد آزمایشگاه GIS و آزمایشگاه تخصصی جامعه محور در دانشکده فنی اشاره فرمودند. جناب آقای دکتر دمیرچی ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی درآمدزایی دانشگاه را منوط به ایجاد یک تیم تخصصی و اقتصادی و وجود برنامه کسب و کار (Business Plan) را مهم قلمداد نمودند. سرکار خانم دکتر آقاربیع ریاست محترم دانشکده هنر و معماری بر ایجاد تبلیغات شهر هوشمند و اینکه صفحه لاتین سایت دانشگاه در اختیار دانشکده ها قرار بگیرد، تاکید داشتند. در پایان جناب آقای دکتر پیمان ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسا در جلسه و ارائه نظرات ارزشمند آنان بیان نمودند که هدف درآمدزایی تبدیل دانشگاه به بنگاه اقتصادی نیست ولی برای استقلال مالی و متکی نبودن به بودجه عمومی نیاز به افزایش درآمد اختصاصی وجود دارد و همچنین مقرر گردید جلسات شورای اداری مالی با حضور روسای محترم دانشکده ها، در فواصل زمانی کوتاهتر و با نظم بیشتر جهت کارایی و بهره وری بیشتر برگزار گردد.