برگزاری جلسه کارگروه بیمه تکمیلی دانشگاه و اتخاذ تصمیمات اجرایی
11 12 2025
کد خبر : 25763120
تعداد بازدید : 50
جلسه کارگروه بیمه تکمیلی دانشگاه در تاریخ 1404/09/19 برگزار شد. در ابتدای این جلسه، از زحمات و تلاشهای اعضای کارگروه قدردانی به عمل آمد. در ادامه، مقرر شد کارگروه بیمه تکمیلی سال جدید با هدف نظارت بر عملکرد بیمه سرمد و برنامهریزی برای انعقاد قرارداد سال آینده تشکیل شود. همچنین بهمنظور ارتقای سطح نظارت بر خدمات ارائهشده، تصمیم گرفته شد چهار نفر بهعنوان ناظر انتخاب شوند که دو نفر از آنان با استعلام از شورای صنفی کارکنان و اعضای هیأت علمی معرفی خواهند شد. بر اساس مصوبات این جلسه، ارزیابی عملکرد بیمه سرمد هر سه ماه یکبار و از طریق نظرسنجیهای جامع انجام خواهد گرفت. در بخش دیگری از جلسه، با توجه به بهروزرسانی صفحه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، بهویژه در بخش رفاهی، مقرر شد از طریق ارسال پیام در سامانه اتوماسیون اداری، همکاران به استفاده بهتر از خدمات رفاهی ترغیب شده و برای دریافت خدمات مطلوبتر، نسبت به کسب اطلاعات دقیقتر اقدام کنند.