برگزاری دوره های توجیهی بدو خدمت

21 05 2022
کد خبر : 3773896
تعداد بازدید : 259

همکاران گرامی، لطفا با در نظر گرفتن گروه و برنامه مرتبط با آن، در دوره های توجیهی بدو خدمت شرکت فرمایند.

فهرست شرکت کنندگان دوره(گروه اول):

ردیف

نام خانوادگی

نام

1

پور جعفر

زهرا

2

رمضانی

اسماعیل

3

شهروزی

فاطمه

4

عابدی

ابیطالب

5

صیاد خیمه سری

مجتبی

6

نادی شورابی

محمد

7

یوسفی کودهی

علی

8

اسماعیلی

ام البنین

9

موسی پور شیرجوپوشت

سمانه

10

نعمتی ماچیانی

زهره

11

رحیم زاده

سمانه

12

عابد موشائی

مریم

13

غلامعلی زاده

امیر

14

مقدسی

هانیه

15

ولی زاده کیاسرائی

حسن

16

یوسف زاده چوسری

فاطمه

17

جازمی

زینب

18

قربانی

محمدرضا

 

 **جدول برنامه دوره توجیهی بدو خدمت  گروه اول

برنامه  دوره توجیهی بدو خدمت (دانشگاه گیلان گروه 1)کد دوره 0111801010329 

تاریخ شروع 1401/03/01 تاریخ پایان دوره 11/04/1401       مدت دوره: 70 ساعت            تاریخ آزمون 16/04/1401   ساعت10

 

ایام هفته

تاریخ

عنوان درس

ساعت تشکیل کلاس: 8/30 الی 13/30

مدرس دوره

یک شنبه

1401/03/01

قانون مدیریت خدمات کشوری

استاد موسوی خلیلی

سه شنبه

1401/03/03

قانون مدیریت خدمات کشوری

استاد موسوی خلیلی

شنبه

07/03/1401

قانون مدیریت خدمات کشوری

استاد موسوی خلیلی

دوشنبه

09/03/1401

آشنایی با ماموریت و ساختار اداری دستگاههای محل خدمت

استاد موسوی خلیلی

دو شنبه

16/03/1401

آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران

استاد منعم

چهار شنبه

18/03/1401

آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران

استاد منعم

یک شنبه

22/03/1401

اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری

استاد آزاده دل

سه شنبه

24/03/1401

اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری

استاد آزاده دل

 دو شنبه

30/03/1401

کار تیمی و حل مسئله

استاد  عبدالله زاده

یک شنبه

05/04/1401

کار تیمی و حل مسئله

استاد  عبدالله زاده

چهار شنبه

08/04/1401

فرهنگ سازمانی و ارتباط موثر در سازمان

استاد  عبدالله زاده

 یک شنبه

12/04/1401

فرهنگ سازمانی و ارتباط موثر در سازمان

استاد  عبدالله زاده

پنج شنبه

16/04/1401

آزمون پایان دوره                 ساعت 10                

 


فهرست شرکت کنندگان دوره(گروه دوم):

 

ردیف

نام خانوادگی

نام

19

جازمی پور

سعید

20

جمشیدی خالکیاسری

مرتضی

21

رمضانی

کامران

22

رنجی

احمد

23

شعبانی

شهلا

24

عبدالهی سه شنبه

صغرا

25

فرزام فر

وحید

26

نجاتی

حسین

27

نژادی پور

حسین

28

احمدی

الیاس

29

مهدیلو

علی

30

میرشفاهی

سیدمحمدجواد

31

محسن خواه املشی

مریم

32

رزاقی سیاهرودی

محمد

33

حق پرست  قدیم خواه

محمدباقر

34

عبدالهی

میثم

35

نوروزی

یاسر

36 جمهور بهروزه
37 ابراهیمی علی


**جدول برنامه دوره توجیهی بدو خدمت  گروه دوم


برنامه  دوره توجیهی بدو خدمت (دانشگاه گیلان گروه 2)کد دوره 0111801010429 

تاریخ شروع 02/03/1401 تاریخ پایان دوره12/04/1401       مدت دوره: 70 ساعت            تاریخ آزمون 16/04/1401   ساعت10

ایام هفته

تاریخ

عنوان درس

ساعت تشکیل کلاس: 8/30 الی 13/30

مدرس دوره

دو شنبه

02/03/1401

قانون مدیریت خدمات کشوری

استاد موسوی خلیلی

چهار شنبه

04/03/1401

قانون مدیریت خدمات کشوری

استاد موسوی خلیلی

 یک شنبه

08/03/1401

قانون مدیریت خدمات کشوری

استاد موسوی خلیلی

سه شنبه

10/03/1401

آشنایی با ماموریت و ساختار اداری دستگاههای محل خدمت

استاد موسوی خلیلی

سه شنبه

17/03/1401

آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران

استاد منعم

شنبه

21/03/1401

آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران

استاد منعم

دو  شنبه

23/03/1401

اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری

استاد آزاده دل

چهار  شنبه

25/03/1401

اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری

استاد آزاده دل

یک  شنبه

29/03/1401

کار تیمی و حل مسئله

استاد  عبدالله زاده

شنبه

04/04/1401

کار تیمی و حل مسئله

استاد  عبدالله زاده

سه شنبه

07/04/1401

فرهنگ سازمانی و ارتباط موثر در سازمان

استاد  عبدالله زاده

شنبه

11/04/1401

فرهنگ سازمانی و ارتباط موثر در سازمان

استاد  عبدالله زاده

پنج  شنبه

16/04/1401

آزمون پایان دوره                 ساعت 10                

 


 


 

 


دسته بندی :
اطلاعیه‌ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

01 10 2025

برگزاری جلسه سرپرست معاونت اداری ،مالی و  مدیریت منابع با رؤسای امور عمومی دانشگاه

در این نشست که در دفتر معاونت اداری و مالی و با حضور مدیر امور اداری و پشتیبانی و رؤسای امور عمومی واحد ها و دانشکده‌های دانشگاه برگزار گردید، موضوعات مرتبط با وضعیت اداری و نیروی انسانی واحدها و دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه، دکتر توکلی سرپرست معاونت اداری ،مالی ومدیریت منابع  ضمن تشریح سیاست‌های حوزه اداری و مالی، بر ضرورت ساماندهی نیروی انسانی و ارتقای کارایی در بخش‌های مختلف دانشگاه تأکید کردند. همچنین، رؤسای امور عمومی به ارائه گزارش‌هایی از وضعیت نیروی انسانی و چالش‌های موجود در واحدهای خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود فرآیندها پیشنهاد شد. این نشست با هدف تقویت هماهنگی بین واحدها و دانشکده‌ها و اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد و مقرر گردید جلسات مشابه به‌صورت دوره‌ای ادامه یابد.

28 04 2025

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404 با حضور روسای محترم دانشکده ها در روز چهارشنبه مورخ 1404/01/27 در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید. محور اصلی این جلسه اقدامات دانشگاه در حوزه درآمدزایی و صرفه جویی در هزینه ها بود. در ابتدا جناب آقای دکتر پیمان معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گزارشی از اقدامات دانشگاه در زمینه درآمدزایی در سال 1403 ارائه نموده و اهداف و چشم انداز دانشگاه برای سال 1404 را در حوزه درآمدزایی ترسیم نمودند. همچنین تغییر در فرایند بارگزاری حقوق و دستمزد و الزام دانشگاه به پرداخت رفاهی کارکنان از محل درآمد اختصاصی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که توسط جناب آقای عمویی مدیریت محترم امور مالی دانشگاه به آن اشاره شد. جناب آقای دکتر رضایی مدیریت محترم برنامه و بودجه و تحول اداری دانشگاه نیز گزارشی در خصوص عملکرد بودجه عمومی و تملک دانشکده ها در سال 1403 ارائه نموده و در خصوص سهم دانشکده ها از محل درآمد اختصاصی گزارشی ارائه نمودند. از دیگر موارد مطروحه در این جلسه می توان به توضیحات جناب آقای دکتر شیرزاد مدیریت محترم امور اداری دانشگاه در خصوص مشکلات نقلیه و خودروهای استیجاری، صدور احکام سال 1404، ارتقاء رتبه کارکنان، تفویض اختیار به دانشکده ها در زمینه پرداخت رفاهیات در سال 1403 و تصمیمات در خصوص پرداخت رفاهی، تسهیلات بیمه و قرارداد با مراکز مختلف جهت رفاه حال همکاران، اشاره نمود. جناب آقای مهندس حمیدزاده مدیریت محترم دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی نیز گزارشی از هزینه کرد تعمیرات اساسی دانشکده ها در سال 1403 ارائه نمودند. در ادامه روسای محترم دانشکده ها توضیحات و پیشنهادات مختلفی ارائه نمودند که مهم ترین موارد مطروحه به شرح زیر می باشد. جناب آقای دکتر قلمی، ریاست محترم دانشکده شیمی به کمبود زیرساخت و بستر مناسب جهت برگزاری آموزش های آزاد مجازی، تسریع در فرایند پرداخت حق الزحمه مدرسان آموزش های آزاد و ایجاد سامانه برای تبلیغات آموزش های ازاد به صورت عمومی، اشاره نمودند. جناب آقای دکتر باقری ریاست محترم دانشکده مکانیک برگزاری کلاس ها با تعداد بیشتر دانشجویان (کاهش تعداد کلاس) را به عنوان راهکاری جهت صرفه جویی هزینه ها در مقابل درآمد قلمداد نموده و بر لزوم بسترسازی مناسب برای اخذ قراردادهای پژوهشی با سازمان های بیرونی توسط اعضای هیات علمی جوان و جدیدالاستخدام تاکید داشتند. جناب آقای دکتر صادقی ریاست محترم دانشکده انسانی در خصوص ایجاد مرکز مشاوره (دفتر روانشناسی) در دانشکده انسانی و همچنین ایجاد واحد ویرایش و ترجمه در این دانشکده توضیحاتی ارائه نمودند. جناب آقای دکتر اشرف ریاست محترم دانشکده فنی به مشکل کمبود زیرساخت جهت درآمدزایی دانشکده ها، لزوم ایجاد آزمایشگاه GIS و آزمایشگاه تخصصی جامعه محور در دانشکده فنی اشاره فرمودند. جناب آقای دکتر دمیرچی ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی درآمدزایی دانشگاه را منوط به ایجاد یک تیم تخصصی و اقتصادی و وجود برنامه کسب و کار (Business Plan) را مهم قلمداد نمودند. سرکار خانم دکتر آقاربیع ریاست محترم دانشکده هنر و معماری بر ایجاد تبلیغات شهر هوشمند و اینکه صفحه لاتین سایت دانشگاه در اختیار دانشکده ها قرار بگیرد، تاکید داشتند. در پایان جناب آقای دکتر پیمان ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسا در جلسه و ارائه نظرات ارزشمند آنان بیان نمودند که هدف درآمدزایی تبدیل دانشگاه به بنگاه اقتصادی نیست ولی برای استقلال مالی و متکی نبودن به بودجه عمومی نیاز به افزایش درآمد اختصاصی وجود دارد و همچنین مقرر گردید جلسات شورای اداری مالی با حضور روسای محترم دانشکده ها، در فواصل زمانی کوتاهتر و با نظم بیشتر جهت کارایی و بهره وری بیشتر برگزار گردد.