این جلسه در تاریخ 1403/08/09 در محل دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه به منظور بررسی فرایندهای خرید کالا و وضعیت درخواست های کالا از طریق سامانه تدارکات و لزوم اصلاح این فرایندها برگزار گردید. در این جلسه درخصوص شناسایی چالش ها و مشکلات موجود و پیشنهادات و راهکارهای مورد نیاز با توجه به ظرفیت های سامانه برای اصلاح بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر گردید طی جلساتی با حضور مدیریت مالی و مدیریت اداری و با نظارت و مسئولیت مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری مسائل فوق الذکر پیگیری و مرتفع گردد.