سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی بیمه سلامت

09 10 2021
کد خبر : 3774420
تعداد بازدید : 2163

همکاران گرامی دانشگاه گیلان که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند؛  از این پس، می توانند  با  ورود به سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی بیمه سلامت، از سوابق پزشکی و بیمه ‌ای خود اطلاع حاصل فرمایند.

دانلود آدرس سایت و اطلاعات بیشتر

 


دسته بندی :
اطلاعیه‌ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

13 12 2025

جلسه مشترک شورای صنفی اساتید و کارکنان دانشگاه گیلان با معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع

جلسه مشترک شورای صنفی اساتید و کارکنان دانشگاه گیلان با معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، با هدف تبادل نظر و بررسی مسائل رفاهی کارکنان، در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۴ برگزار شد. در این نشست، ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای صنفی، مقرر شد نحوه محاسبه مبالغ پس‌انداز کسرشده از حقوق اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی که معادل آن توسط دانشگاه برای افراد سپرده گذاری می شود تا در زمان بازنشستگی آن را از بانک دریافت نمایند، از این پس مطابق آیین‌نامه استخدامی و در راستای بهبود شرایط رفاهی کارکنان اعمال شود. همچنین با افتتاح گروهی حساب ممتاز برای کلیه همکاران در بانک تجارت، شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه مشابه بانک‌های مهر ایران و رسالت فراهم خواهد شد. جزئیات این تسهیلات از طریق سایت معاونت اداری و مالی دانشگاه (بخش رفاه) اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین در خصوص اجرای سایر آیتم های حقوقی مربوط به احکام کارگزینی نیز در آینده نزدیک و مطابق آیین‌نامه استخدامی اقدام خواهد شد.

11 12 2025

برگزاری جلسه کارگروه بیمه تکمیلی دانشگاه و اتخاذ تصمیمات اجرایی

جلسه کارگروه بیمه تکمیلی دانشگاه در تاریخ 1404/09/19 برگزار شد. در ابتدای این جلسه، از زحمات و تلاش‌های اعضای کارگروه قدردانی به عمل آمد. در ادامه، مقرر شد کارگروه بیمه تکمیلی سال جدید با هدف نظارت بر عملکرد بیمه سرمد و برنامه‌ریزی برای انعقاد قرارداد سال آینده تشکیل شود. همچنین به‌منظور ارتقای سطح نظارت بر خدمات ارائه‌شده، تصمیم گرفته شد چهار نفر به‌عنوان ناظر انتخاب شوند که دو نفر از آنان با استعلام از شورای صنفی کارکنان و اعضای هیأت علمی معرفی خواهند شد. بر اساس مصوبات این جلسه، ارزیابی عملکرد بیمه سرمد هر سه ماه یک‌بار و از طریق نظرسنجی‌های جامع انجام خواهد گرفت. در بخش دیگری از جلسه، با توجه به به‌روزرسانی صفحه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، به‌ویژه در بخش رفاهی، مقرر شد از طریق ارسال پیام در سامانه اتوماسیون اداری، همکاران به استفاده بهتر از خدمات رفاهی ترغیب شده و برای دریافت خدمات مطلوب‌تر، نسبت به کسب اطلاعات دقیق‌تر اقدام کنند.

06 12 2025

برگزاری نشست گرامیداشت روز حسابدار

نشست گرامیداشت روز حسابدار مورخ پانزدهم آذرماه ۱۴۰۴ با حضور همکاران واحد مالی و بودجه در معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه برگزار شد. این برنامه با هدف تجلیل از تلاش‌های کارکنان حوزه مالی و ایجاد انگیزه و هم‌افزایی میان همکاران برگزار گردید. در این نشست، معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع با تبریک این روز و قدردانی از زحمات کارشناسان و کارکنان واحدهای مالی، نقش کلیدی حسابداران را در شفافیت مالی، مدیریت صحیح منابع و پیشبرد اهداف دانشگاه بسیار اثرگذار دانستند. ایشان با ابراز خرسندی از ابلاغ آیین‌نامه جدید استخدامی اعضای غیرهیأت علمی، اجرای این آیین‌نامه را گامی مهم در بهبود فرایندهای اداری و ایجاد شرایط عادلانه‌تر برای کارکنان برشمردند و اعلام کردند که مراحل اجرای آن در اولویت  حوزه اداری و مالی قرار دارد. در پایان این نشست، ضمن تقدیر از تلاش‌های مستمر همکاران حوزه مالی، بر تداوم همکاری‌ها، ارتقای کیفیت خدمات و تلاش برای بهبود فرآیندهای مالی در دانشگاه تأکید شد.

02 12 2025

نشست راهبردی مسئولین دانشگاه گیلان و بانک تجارت استان در راستای تقویت زیرساخت‌های پژوهشی و رفاهی

 رئیس دانشگاه گیلان به همراه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، معاون پژوهش و فناوری و مدیران امور اداری و مالی دانشگاه، با مدیر شعب بانک تجارت استان گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.   دکتر علی باستی رئیس دانشگاه گیلان در این نشست بر اهمیت همکاری‌های راهبردی میان دانشگاه و بانک تجارت تأکید کرد و این تعامل را گامی مؤثر در راستای تقویت رفاه دانشگاهیان، ارتقای توان پژوهشی و ایفای نقش اجتماعی دانشگاه گیلان دانست.  ابراهیم خوش‌قدم مدیر شعب بانک تجارت استان گیلان هم در این نشست با بیان رویکرد حمایتی بانک تجارت، آمادگی این مجموعه را برای پشتیبانی از طرح‌های علمی و رفاهی دانشگاه گیلان اعلام کرد. شایان ذکر است در این نشست، مجموعه‌ای از موضوعات کلیدی در حوزه رفاه کارکنان و توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله محورهای این گفت‌وگو می‌توان به تسریع در روند پرداخت تسهیلات و افزایش تعداد وام‌ها برای کارکنان و اعضای هیئت علمی، حمایت ویژه از همکاران جوان فاقد مسکن از طریق ارائه تسهیلات خرید مسکن و اختصاص تسهیلات به دانشگاه برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و ارتقای زیرساخت‌های پژوهشی اشاره کرد.   همچنین موضوع پرداخت تسهیلات ممتاز برای تقویت رفاه کارکنان و نقش‌آفرینی بانک تجارت در مسئولیت اجتماعی با حمایت از خدمات رفاهی دانشجویان از دیگر مباحث مطرح‌شده در این دیدار بود و مقرر شد بانک تجارت با نصب چند دستگاه خودپرداز جدید در برخی واحدهای دانشگاهی، دسترسی آسان‌تر دانشگاهیان به خدمات بانکی را فراهم سازد.

25 11 2025

برگزاری دوره‌های «بهبود مدیریت» در دانشگاه گیلان

به منظور ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشگاه گیلان، دوره‌های آموزشی «بهبود مدیریت» از تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۴ تا ۱۲ آذر ۱۴۰۴ در این دانشگاه برگزار می شود . این دوره‌ها با هدف توسعه مهارت‌های کاربردی در حوزه‌های مبانی مدیریت و رهبری در سازمان، توانمندسازی منابع انسانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی، مهارت‌های نفوذ و تأثیرگذاری، مدیریت قراردادها و پروژه‌ها، حقوق اداری، رفتار شهروندی سازمانی، کاربرد فناوری اطلاعات و مدیریت بهره‌وری طراحی و اجرا شده‌اند. دوره‌های یادشده توسط اساتید متخصص و مجرب حوزه مدیریت دولتی ارائه گردید و با استقبال و مشارکت فعال کارکنان همراه بود. واحد آموزش کارکنان دانشگاه، ضمن قدردانی از حضور مؤثر شرکت‌کنندگان، اعلام کرد: توسعه آموزش‌های تخصصی از اولویت‌های مهم دانشگاه گیلان بوده و این دوره‌ها در راستای اجرای برنامه‌های تحول اداری و ارتقای کیفیت عملکرد مجموعه برگزار شده است.

15 11 2025

برگزاری نخستین نشست معاونین اداری، مالی و مدیریت منابع ادوار دانشگاه

 نخستین نشست معاونین اداری، مالی و مدیریت منابع ادوار دانشگاه روز شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۴ با حضور سرپرست دانشگاه در اتاق شورای حوزه ریاست برگزار شد. حاضران در نشست با اشاره به برخی چالش‌های موجود در روند اجرایی، بر ضرورت اصلاح فرآیندها، کاهش بوروکراسی اداری، ایجاد سازوکارهای تسهیل‌گر و تقویت تعامل میان حوزه‌های صف و ستاد تأکید کردند. همچنین پیشنهادهایی در ارتقای سرعت تصمیم‌گیری در امور جاری ارائه شد. در این نشست ، محورهای متعددی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ساماندهی و تسریع در فرآیند پرداخت حق‌التدریس، تفویض اختیار به دانشکده‌ها ، پیاده‌سازی بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در دانشکده‌ها، تمرکززدایی در هزینه‌کرد واحدها ، توجه ویژه به ارتقای فرآیندهای درآمدزایی و افزایش سهم درآمدهای اختصاصی اشاره کرد. در بخش پایانی جلسه، دکتر علی باستی، سرپرست دانشگاه، ضمن جمع‌بندی مباحث مطرح‌ شده، از تلاش‌ها و همراهی معاونین تقدیر و بر ضرورت برگزاری منظم این نشست‌ها تأکید کردند. بررسی سایر محور های هم اندیشی به جلسات آینده موکول گردید.

05 11 2025

برگزاری دوره توجیهی و مانور میدانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در دانشگاه

به‌ مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف افزایش سطح آگاهی کارکنان دانشگاه در زمینه‌های مختلف پدافند غیرعامل، یک دوره توجیهی آنلاین و مانور میدانی  آموزش نحوه‌ی کار با انواع کپسول‌های اطفای حریق و خاموش‌کننده‌ها برگزار گردید. هدف دوره توجیهی آنلاین که به همت کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه برنامه‌ریزی و اجرا گردید ارتقای آگاهی همکاران محترم در خصوص اصول پدافند غیرعامل، تبیین ابعاد گوناگون آن و مشخص‌سازی وظایف و مسئولیت‌های واحدهای مختلف دانشگاه بود. همچنین به‌ منظور افزایش آمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری، مانور میدانی آموزش نحوه‌ی کار با انواع کپسول‌های اطفای حریق و خاموش‌کننده‌ها برگزار شد که در این بخش، کارشناسان ایمنی و آتش‌نشانی با ارائه‌ی توضیحات فنی و اجرای عملی، نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از تجهیزات اطفای حریق را آموزش دادند. ضمن قدردانی از مشارکت فعال کارکنان در این برنامه ها ، بر لزوم استمرار آموزش‌ها و تقویت فرهنگ پدافند غیرعامل در سطح دانشگاه توسط کمیته پدافند غیر عامل تأکید شد.

02 11 2025

تشکیل کارگروه بازنگری تشکیلات تفصیلی دانشگاه با هدف چابک‌سازی و روزآمدسازی ساختار سازمانی

جلسه نخست کارگروه بازنگری تشکیلات تفصیلی و احصاء شرح وظایف واحدهای دانشگاه روز سه‌شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای کارگروه در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع برگزار شد. این کارگروه با هدف ارتقاء کارآمدی و چابک‌سازی ساختار سازمانی دانشگاه و در راستای تحقق برنامه‌های تحول اداری و راهبردی، تشکیل شده است. مأموریت اصلی کارگروه، بررسی وضعیت موجود و ارائه‌ی پیشنهادهای اصلاحی برای به‌روز نمودن تشکیلات و انطباق آن با نیازهای آموزشی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه است. محورهای اصلی فعالیت کارگروه عبارتند از: بازنگری در تشکیلات برای چابک‌سازی سازمان و افزایش سرعت و دقت در فرآیندهای اجرایی و تصمیم‌گیری؛ به‌روز نمودن ساختار تشکیلاتی متناسب با تغییرات محیطی، فناوری و الزامات جدید آموزش عالی؛ همگامی تشکیلات دانشگاه با مأموریت‌ها و وظایف آن در حوزه‌های آموزش، پژوهش و فناوری به منظور تحقق اهداف کلان و ارتقای بهره‌وری سازمانی. در این نشست، اعضای کارگروه بر ضرورت ایجاد ساختاری منعطف، پاسخگو و متناسب با مأموریت‌های نسل جدید دانشگاه‌ها تأکید کردند.