اطلاعیه بیمه تکمیلی سال 1401-1400

25 09 2021
کد خبر : 3774450
تعداد بازدید : 631

به اطلاع کارکنان محترم دانشگاه می رساند؛

با مراجعه به سامانه بیمه و رفاه (قسمت مشاهده اطلاعات بیمه ای افراد)، مجدداً مشخصات افراد تحت پوشش خود را مورد باز بینی قرارداده و چنانچه مغایرتی وجود دارد، پس از تکمیلِ فرمِ مربوطه، درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 1400/07/12 تنها از طریق اتوماسیون به کارتابل رییس اداره رفاه و امور بازنشستگی ارسال فرمایید.
(چنانچه اطلاعات بیمه ای همکاری پس از باز بینی کامل باشد نیاز به ارسال مجدد اطلاعات  نیست.)
توضیحات :
1- فرزندان اناث (دختر) تا زمان ازدواج یا اشتغال بدون شرایط سنی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و درصورت ازدواج و یا اشتغال، بیمه شدگان می بایست بطور مکتوب به اداره رفاه اطلاع دهند تا با توجه به قرارداد نسبت به بیمه تکمیلی آنان تعیین تکلیف گردد. در غیر این صورت هیچگونه مسئولیتی متوجه اداره رفاه و بازنشستگی نخواهد بود.
( توجه ) :
- در صورتیکه فرزندی در بازه زمانی قرارداد بیمه تکمیلی (1399/08/01 تا 1400/07/30) ازدواج کرده باشد، چنانچه بیمه شدگان تمایل به حذفِ بیمه تکمیلیِ فرزند خود را دارند، لازم است حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 به اداره رفاه و امور بازنشستگی اعلام نمایند. بدیهی است درصورت عدم اعلام به موقع، مسئولیتی در خصوص کسر حق بیمه ی آنها،‌ متوجه اداره رفاه نمی باشد. شایان ذکر است درصورتیکه بیمه شدگان تمایل به ادامه پوششِ‌ بیمه تکمیلیِ فرزند متاهل خود را دارند، مقتضی است اسم و مشخصات ایشان را در لیست بیمه تکمیلی ویژه 2 درج نموده و به اداره رفاه ارسال فرمایند.
3- همکارانی که قبلاً تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بوده اند چنانچه تمایل به ادامه پوشش بیمه ای ندارند الزاماً تا تاریخ 1400/07/12 تقاضای انصراف خود را کتباً به رییس اداره رفاه و امور بازنشستگی ارسال فرمایند.
4- چنانچه بیمه گذاران محترم هنگام ورود به سامانه بیمه تکمیلی با بروز خطا مواجه شدند، در صورت اتصال به اینترنت، اتصال را قطع نمایند.
5- کد کاربری و رمز عبور در سامانه بیمه و رفاه، کد ملی بیمه شده اصلی می باشد.

6- در خصوص بیمه تکمیلی ویژه 2 (فرزندان متاهل، عروس، داماد، پدر و مادر همسر، خواهر و برادر بیمه شده اصلی، نوه، فرزندان ذکور مجرد بالای 26 سال) لازم است مشخصات افراد را در فرم اضافه بیمه تکمیلی ویژه 2، درج نموده و به رییس اداره رفاه و امور بازنشستگی ارجاع فرمایید.
7- چنانچه همکاران محترم متقاضی حذف اطلاعات بیمه ای افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی ویژه 2 می باشند، لازم است  مشخصات را در فرم حذف بیمه تکمیلی ویژه 2 درج نموده و از طریق کارتابل ارسال فرمایند.
8- پرداخت کل سرانه حق بیمه تکمیلی ویژه 2، توسط بیمه شده اصلی به صورت کسر از حقوق انجام می پذیرد.
9- ذی نفعان الزاماً باید دفترچه پایه داشته باشند.
10- درخواست حذف و اضافه حتما می بایست دارای امضا متقاضی باشد.
11- شایان ذکر است بعد از تاریخ 1400/07/12، پذیرش هرگونه درخواستی مقدور نمی باشد.
تذکر: خواهشمنداست همکاران محترم از ارسال هرگونه درخواست از طریق فایل الصاقی، ارجاع، اسکن، نامه مرتبط و یادداشت در این اطلاعیه خودداری فرمایند. شایان ذکر است فقط درخواست هایی که از طریق ایجاد نامه جدید، با امضا و به همراه الصاق فایل مربوطه ارسال می گردد قابل پذیرش می باشد.

دانلود فرم حذف و اضافه


دسته بندی :
اطلاعیه‌ها

خبر های مهم

ناشر الأصول

01 10 2025

برگزاری جلسه سرپرست معاونت اداری ،مالی و  مدیریت منابع با رؤسای امور عمومی دانشگاه

در این نشست که در دفتر معاونت اداری و مالی و با حضور مدیر امور اداری و پشتیبانی و رؤسای امور عمومی واحد ها و دانشکده‌های دانشگاه برگزار گردید، موضوعات مرتبط با وضعیت اداری و نیروی انسانی واحدها و دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه، دکتر توکلی سرپرست معاونت اداری ،مالی ومدیریت منابع  ضمن تشریح سیاست‌های حوزه اداری و مالی، بر ضرورت ساماندهی نیروی انسانی و ارتقای کارایی در بخش‌های مختلف دانشگاه تأکید کردند. همچنین، رؤسای امور عمومی به ارائه گزارش‌هایی از وضعیت نیروی انسانی و چالش‌های موجود در واحدهای خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود فرآیندها پیشنهاد شد. این نشست با هدف تقویت هماهنگی بین واحدها و دانشکده‌ها و اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد و مقرر گردید جلسات مشابه به‌صورت دوره‌ای ادامه یابد.

28 04 2025

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404 با حضور روسای محترم دانشکده ها در روز چهارشنبه مورخ 1404/01/27 در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید. محور اصلی این جلسه اقدامات دانشگاه در حوزه درآمدزایی و صرفه جویی در هزینه ها بود. در ابتدا جناب آقای دکتر پیمان معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گزارشی از اقدامات دانشگاه در زمینه درآمدزایی در سال 1403 ارائه نموده و اهداف و چشم انداز دانشگاه برای سال 1404 را در حوزه درآمدزایی ترسیم نمودند. همچنین تغییر در فرایند بارگزاری حقوق و دستمزد و الزام دانشگاه به پرداخت رفاهی کارکنان از محل درآمد اختصاصی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که توسط جناب آقای عمویی مدیریت محترم امور مالی دانشگاه به آن اشاره شد. جناب آقای دکتر رضایی مدیریت محترم برنامه و بودجه و تحول اداری دانشگاه نیز گزارشی در خصوص عملکرد بودجه عمومی و تملک دانشکده ها در سال 1403 ارائه نموده و در خصوص سهم دانشکده ها از محل درآمد اختصاصی گزارشی ارائه نمودند. از دیگر موارد مطروحه در این جلسه می توان به توضیحات جناب آقای دکتر شیرزاد مدیریت محترم امور اداری دانشگاه در خصوص مشکلات نقلیه و خودروهای استیجاری، صدور احکام سال 1404، ارتقاء رتبه کارکنان، تفویض اختیار به دانشکده ها در زمینه پرداخت رفاهیات در سال 1403 و تصمیمات در خصوص پرداخت رفاهی، تسهیلات بیمه و قرارداد با مراکز مختلف جهت رفاه حال همکاران، اشاره نمود. جناب آقای مهندس حمیدزاده مدیریت محترم دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی نیز گزارشی از هزینه کرد تعمیرات اساسی دانشکده ها در سال 1403 ارائه نمودند. در ادامه روسای محترم دانشکده ها توضیحات و پیشنهادات مختلفی ارائه نمودند که مهم ترین موارد مطروحه به شرح زیر می باشد. جناب آقای دکتر قلمی، ریاست محترم دانشکده شیمی به کمبود زیرساخت و بستر مناسب جهت برگزاری آموزش های آزاد مجازی، تسریع در فرایند پرداخت حق الزحمه مدرسان آموزش های آزاد و ایجاد سامانه برای تبلیغات آموزش های ازاد به صورت عمومی، اشاره نمودند. جناب آقای دکتر باقری ریاست محترم دانشکده مکانیک برگزاری کلاس ها با تعداد بیشتر دانشجویان (کاهش تعداد کلاس) را به عنوان راهکاری جهت صرفه جویی هزینه ها در مقابل درآمد قلمداد نموده و بر لزوم بسترسازی مناسب برای اخذ قراردادهای پژوهشی با سازمان های بیرونی توسط اعضای هیات علمی جوان و جدیدالاستخدام تاکید داشتند. جناب آقای دکتر صادقی ریاست محترم دانشکده انسانی در خصوص ایجاد مرکز مشاوره (دفتر روانشناسی) در دانشکده انسانی و همچنین ایجاد واحد ویرایش و ترجمه در این دانشکده توضیحاتی ارائه نمودند. جناب آقای دکتر اشرف ریاست محترم دانشکده فنی به مشکل کمبود زیرساخت جهت درآمدزایی دانشکده ها، لزوم ایجاد آزمایشگاه GIS و آزمایشگاه تخصصی جامعه محور در دانشکده فنی اشاره فرمودند. جناب آقای دکتر دمیرچی ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی درآمدزایی دانشگاه را منوط به ایجاد یک تیم تخصصی و اقتصادی و وجود برنامه کسب و کار (Business Plan) را مهم قلمداد نمودند. سرکار خانم دکتر آقاربیع ریاست محترم دانشکده هنر و معماری بر ایجاد تبلیغات شهر هوشمند و اینکه صفحه لاتین سایت دانشگاه در اختیار دانشکده ها قرار بگیرد، تاکید داشتند. در پایان جناب آقای دکتر پیمان ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسا در جلسه و ارائه نظرات ارزشمند آنان بیان نمودند که هدف درآمدزایی تبدیل دانشگاه به بنگاه اقتصادی نیست ولی برای استقلال مالی و متکی نبودن به بودجه عمومی نیاز به افزایش درآمد اختصاصی وجود دارد و همچنین مقرر گردید جلسات شورای اداری مالی با حضور روسای محترم دانشکده ها، در فواصل زمانی کوتاهتر و با نظم بیشتر جهت کارایی و بهره وری بیشتر برگزار گردد.