در روز یکشنبه، مورخ 1403/02/16، جلسه ای در دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، با حضور پیمانکار شرکت آبرود شمال برگزار شد. در این جلسه در خصوص مولد سازی دارایی ها تبادل نظر شد.
جلسه معارفه کارگروه اقتصادی و توسعه درآمدزایی دانشگاه، روز ۱۴ مهر ۱۴۰۴ با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و اعضای کارگروه در دفتر معاونت برگزار شد. این نشست با هدف آشنایی اعضا و بررسی ظرفیتها و توانمندیهای دانشگاه در حوزه درآمدزایی، و همچنین ترسیم چشمانداز فعالیتهای اقتصادی تشکیل شد. در ابتدای جلسه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ضمن خوشآمدگویی به اعضای کارگروه، بر اهمیت نقش این کارگروه در تحقق اهداف اقتصادی دانشگاه تأکید کرد و حضور افراد متخصص و باانگیزه در این مجموعه را نویدبخش حرکت به سوی توسعه و افزایش منابع درآمدی دانست. در ادامه، اعضای کارگروه با تبادل نظر و ارائه دیدگاهها، به بررسی راهکارهای عملی برای افزایش درآمدهای دانشگاه و بهرهبرداری بهینه از منابع موجود پرداختند. این جلسه بهعنوان نقطه آغاز فعالیتهای کارگروه اقتصادی و توسعه درآمدزایی، با تأکید بر همکاری تیمی، تعامل با واحدهای تابع و ترویج نوآوری در حوزه اقتصاد دانشگاهی، به کار خود پایان داد
روز چهارشنبه مورخ 9 مهر ماه1404 ، دکتر بابک توکلی سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان به همراه دکتر فرشید مهردوست رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان بازدید به عمل آوردند. هدف اصلی این بازدید بررسی وضعیت اداری، مالی و منابع دانشکده، شناسایی نیازها و مشکلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود فرآیندهای مدیریتی و ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی بود. همچنین بر اهمیت حمایت از زیرساختها و تجهیز امکانات دانشکده تأکید شد. در پایان این بازدید، سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان از تلاشهای اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان قدردانی نمود.
در این نشست که در دفتر معاونت اداری و مالی و با حضور مدیر امور اداری و پشتیبانی و رؤسای امور عمومی واحد ها و دانشکدههای دانشگاه برگزار گردید، موضوعات مرتبط با وضعیت اداری و نیروی انسانی واحدها و دانشکدهها مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه، دکتر توکلی سرپرست معاونت اداری ،مالی ومدیریت منابع ضمن تشریح سیاستهای حوزه اداری و مالی، بر ضرورت ساماندهی نیروی انسانی و ارتقای کارایی در بخشهای مختلف دانشگاه تأکید کردند. همچنین، رؤسای امور عمومی به ارائه گزارشهایی از وضعیت نیروی انسانی و چالشهای موجود در واحدهای خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود فرآیندها پیشنهاد شد. این نشست با هدف تقویت هماهنگی بین واحدها و دانشکدهها و اجرای سیاستهای کلان دانشگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد و مقرر گردید جلسات مشابه بهصورت دورهای ادامه یابد.
صبح روز یکشنبه مورخ 1404/07/06 طی مراسمی از زحمات آقای محمد دروگر، مسئول دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، تقدیر به عمل آمد. این نشست با حضور صمیمی مدیران و همکاران حوزه اداری و مالی، برگزار شد. ضمن تشکر از آقای دروگر ، برای ایشان آرزوی موفقیت در حوزه جدید کاری وی، در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه داریم.
از سوی دکتر علی باستی سرپرست دانشگاه گیلان، سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع منصوب شد. در نشستی که در اتاق شورای حوزه ریاست برگزار شد، دکتر بابک توکلی عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی به سمت سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه معارفه شد. همچنین در این نشست، از تلاشهای دکتر علیرضا فرحبخش سرپرست پیشین معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع تقدیر به عمل آمد.
روز یکشنبه مورخ 1404/06/23جلسه کارگروه بیمه در دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع تشکیل شد. در این جلسه در خصوص نحوه واگذاری، شرایط اختصاصی و جدول تعهدات نهایی بیمه تکمیلی تصمیم گیری نهایی انجام شد.
جلسهای در خصوص اجرای پنلهای خورشیدی در دانشگاه، در دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع با حضور مدیران معاونت و آقای دکتر افراخته برگزار گردید. در این جلسه، در زمینه مزایای اجرای این طرح از جمله اقتصادی بودن، کمک به کاهش برق دریافتی از اداره برق و کمک به تولید برق، بحث و گفت و گو شد. همچنین آقای دکتر افراخته در خصوص نحوه اجرای طرح توضیحاتی ارائه نمودند و در مورد پیاده سازی و مکانیابی آن، تبادل نظر شد. در پایان مقرر گردید پس از بررسی اجرایی پروژه پنل خورشیدی در ورودی دانشگاه، در خصوص سایر پنل ها تصمیماتی اتخاذ گردد.
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه گیلان، دکتر علیرضا فرحبخش عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به سمت سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه منصوب شد. شایان ذکر است پیش از این دکتر سیدحسین پیمان عضو هیأت علمی دانشکده علومکشاورزی عهدهدار این مسئولیت بود. ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر پیمان، برای دکتر فرحبخش آرزوی موفقیت مینماییم.
اولین دوره آموزشی "حال خوب از من شروع می شود" برای معاونین محترم دانشکده ها و روسای محترم ادارات در تاریخ 1404/02/31 در محل اتاق شورای معاونت محترم فرهنگی برگزار گردید.
جلسه با نوین سازان جوان پیمانکار محترم پروژه احداث و تجهیز دانشکده علوم پایه در تاریخ 1404/02/10 در محل دفتر مدیریت محترم برنامه، بودجه و تحول اداری با حضوران مدیران محترم معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه برگزار گردید. در این جلسه پیمانکار درخواست رفع دغدغه های اجرایی و تصریح چشم انداز مالی پروژه را داشته و جهت حل مشکلات اجرایی با مشاور محترم از مدیریت دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی درخواست مساعدت نمودند. همچنین از پیمانکار درخواست شد که به منظور تحقق اهداف و جذب حداکثری اعتبارات، نسبت به تعهدات و پیشرفت پروژه مطابق قرارداد اقدام نماید.