هتل بوستان سرعین

21 07 2025
کد خبر : 23211431
تعداد بازدید : 51

بدین وسیه به اطلاع می رساند پیرو تفاهم نامه شماره 43438-12 مورخ 1403/04/18 دانشگاه گیلان با هتل مجلل بوستان سرعین به نشانی: سرعین، خیابان معلم شرقی، پلاك یک امکان استفاده همکاران محترم (هیات علمی و یاوران علمی) با شرایط زیر از هتل مذکور فراهم گردیده است:

1- واحد اقامتی متناسب با درخواست مهمان با امکانات و تجهیزات اختصاصی می باشد.

2- شارژ روزانه، اعم از نظافت، تعویض ملحفه، حوله دست و صورت، آب، چاي، قند، صابون، شامپو، دستمال کاغذي و سایر موارد را بدون اخذ وجه اضافی انجام می شود.

3-  لوازم اتاق علاوه بر وسایل عرفی از قبیل تخت، بالش، پتو و ... شامل سشوار، چاي ساز، تلویزیون می باشد.

4- خدمات ویژه شامل صبحانه سلف سرویس، اینترنت رایگان، پارکینگ مسقف رایگان، 10% تخفیف کافی شاپ، 10 % تخفیف بن خرید عسل طبیعی، 10 % تخفیف استفاده از رستوران هتل، 10% تخفیف استفاده از VIP جکوزي خانوادگی، ارائه بلیط تخفیف آبدرمانی ها می باشد.

5- مبلغ اجاره هتل در طول مدت تفاهم نامه براي ایام پیک سی درصد و براي ایام غیر پیک شصت درصد کمتر از نرخ مصوب سالیانه و به صورت اقساط ماهیانه کسر از حقوق در سه قسط دریافت می شود (ایام پیک از بیست و هشت اسفند لغایت پانزده فروردین و اول خرداد لغایت سی مهر و ایام غیر پیک از شانزده فروردین لغایت سی و یک اردیبهشت و اول آبان لغایت بیست و هفت اسفند می باشد)

6- مبلغ مصوب اجاره تابع اعلام سازمان میراث فرهنگی و جامعه هتلداري و گردشگري است و در حال حاضر به شرح جدول ذیل می باشد:

ردیف

نوع اتاق

نرخ مصوب (ریال)

نرخ ایام پیک با 30%تخفیف

نرخ ایام غیر پیک با %60 تخفیف

 

1

دو تخته هتلی

43/000/000

30/000/000

17/000/000

2

دو تخته رویال

46/000/000

33/000/000

18/000/000

3

سه تخته هتلی

58/000/000

40/000/000

23/000/000

4

چها رتخته هتلی

70/000/000

49/000/000

28/000/000

5

چها رتخته سوئیت خوابدار

80/000/000

56/000/000

32/000/000

6

پنج تخته سوئیت خوابدار

90/000/000

63/000/000

36/000/000

7

شش تخته سوئیت خوابدار

100/000/000

70/000/000

40/000/000

همکاران محترم به منظور رزرو اولیه و دریافت معرفی نامه درخواست خود را با ذکر تعداد همراه و تاریخ استفاده به کارتابل رئیس اداره رفاه دانشگاه ارسال فرمایند. یادآوري می شود موارد عدم استفاده و کنسلی می بایست پنج روز قبل از تاریخ رزرو به اداره رفاه اعلام گردد. در غیر اینصورت مبلغ اجاره یک شب به عنوان خسارت دریافت می شود.


دسته بندی | برچسب :
اطلاعیه‌ها

خبر های مهم

ناشر الأصول

01 10 2025

برگزاری جلسه سرپرست معاونت اداری ،مالی و  مدیریت منابع با رؤسای امور عمومی دانشگاه

در این نشست که در دفتر معاونت اداری و مالی و با حضور مدیر امور اداری و پشتیبانی و رؤسای امور عمومی واحد ها و دانشکده‌های دانشگاه برگزار گردید، موضوعات مرتبط با وضعیت اداری و نیروی انسانی واحدها و دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه، دکتر توکلی سرپرست معاونت اداری ،مالی ومدیریت منابع  ضمن تشریح سیاست‌های حوزه اداری و مالی، بر ضرورت ساماندهی نیروی انسانی و ارتقای کارایی در بخش‌های مختلف دانشگاه تأکید کردند. همچنین، رؤسای امور عمومی به ارائه گزارش‌هایی از وضعیت نیروی انسانی و چالش‌های موجود در واحدهای خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود فرآیندها پیشنهاد شد. این نشست با هدف تقویت هماهنگی بین واحدها و دانشکده‌ها و اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه مدیریت منابع انسانی برگزار شد و مقرر گردید جلسات مشابه به‌صورت دوره‌ای ادامه یابد.

28 04 2025

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404

اولین جلسه شورای اداری، مالی دانشگاه گیلان در سال 1404 با حضور روسای محترم دانشکده ها در روز چهارشنبه مورخ 1404/01/27 در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید. محور اصلی این جلسه اقدامات دانشگاه در حوزه درآمدزایی و صرفه جویی در هزینه ها بود. در ابتدا جناب آقای دکتر پیمان معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گزارشی از اقدامات دانشگاه در زمینه درآمدزایی در سال 1403 ارائه نموده و اهداف و چشم انداز دانشگاه برای سال 1404 را در حوزه درآمدزایی ترسیم نمودند. همچنین تغییر در فرایند بارگزاری حقوق و دستمزد و الزام دانشگاه به پرداخت رفاهی کارکنان از محل درآمد اختصاصی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که توسط جناب آقای عمویی مدیریت محترم امور مالی دانشگاه به آن اشاره شد. جناب آقای دکتر رضایی مدیریت محترم برنامه و بودجه و تحول اداری دانشگاه نیز گزارشی در خصوص عملکرد بودجه عمومی و تملک دانشکده ها در سال 1403 ارائه نموده و در خصوص سهم دانشکده ها از محل درآمد اختصاصی گزارشی ارائه نمودند. از دیگر موارد مطروحه در این جلسه می توان به توضیحات جناب آقای دکتر شیرزاد مدیریت محترم امور اداری دانشگاه در خصوص مشکلات نقلیه و خودروهای استیجاری، صدور احکام سال 1404، ارتقاء رتبه کارکنان، تفویض اختیار به دانشکده ها در زمینه پرداخت رفاهیات در سال 1403 و تصمیمات در خصوص پرداخت رفاهی، تسهیلات بیمه و قرارداد با مراکز مختلف جهت رفاه حال همکاران، اشاره نمود. جناب آقای مهندس حمیدزاده مدیریت محترم دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی نیز گزارشی از هزینه کرد تعمیرات اساسی دانشکده ها در سال 1403 ارائه نمودند. در ادامه روسای محترم دانشکده ها توضیحات و پیشنهادات مختلفی ارائه نمودند که مهم ترین موارد مطروحه به شرح زیر می باشد. جناب آقای دکتر قلمی، ریاست محترم دانشکده شیمی به کمبود زیرساخت و بستر مناسب جهت برگزاری آموزش های آزاد مجازی، تسریع در فرایند پرداخت حق الزحمه مدرسان آموزش های آزاد و ایجاد سامانه برای تبلیغات آموزش های ازاد به صورت عمومی، اشاره نمودند. جناب آقای دکتر باقری ریاست محترم دانشکده مکانیک برگزاری کلاس ها با تعداد بیشتر دانشجویان (کاهش تعداد کلاس) را به عنوان راهکاری جهت صرفه جویی هزینه ها در مقابل درآمد قلمداد نموده و بر لزوم بسترسازی مناسب برای اخذ قراردادهای پژوهشی با سازمان های بیرونی توسط اعضای هیات علمی جوان و جدیدالاستخدام تاکید داشتند. جناب آقای دکتر صادقی ریاست محترم دانشکده انسانی در خصوص ایجاد مرکز مشاوره (دفتر روانشناسی) در دانشکده انسانی و همچنین ایجاد واحد ویرایش و ترجمه در این دانشکده توضیحاتی ارائه نمودند. جناب آقای دکتر اشرف ریاست محترم دانشکده فنی به مشکل کمبود زیرساخت جهت درآمدزایی دانشکده ها، لزوم ایجاد آزمایشگاه GIS و آزمایشگاه تخصصی جامعه محور در دانشکده فنی اشاره فرمودند. جناب آقای دکتر دمیرچی ریاست محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی درآمدزایی دانشگاه را منوط به ایجاد یک تیم تخصصی و اقتصادی و وجود برنامه کسب و کار (Business Plan) را مهم قلمداد نمودند. سرکار خانم دکتر آقاربیع ریاست محترم دانشکده هنر و معماری بر ایجاد تبلیغات شهر هوشمند و اینکه صفحه لاتین سایت دانشگاه در اختیار دانشکده ها قرار بگیرد، تاکید داشتند. در پایان جناب آقای دکتر پیمان ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسا در جلسه و ارائه نظرات ارزشمند آنان بیان نمودند که هدف درآمدزایی تبدیل دانشگاه به بنگاه اقتصادی نیست ولی برای استقلال مالی و متکی نبودن به بودجه عمومی نیاز به افزایش درآمد اختصاصی وجود دارد و همچنین مقرر گردید جلسات شورای اداری مالی با حضور روسای محترم دانشکده ها، در فواصل زمانی کوتاهتر و با نظم بیشتر جهت کارایی و بهره وری بیشتر برگزار گردد.