بانک رسالت

قابل توجه اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی

به اطلاع می رساند پیرو مذاکره بعمل آمده با بانک رسالت شعبه بانکداری اجتماعی ، فرآیند دریافت تسهیلات به شرح ذیل انجام می گیرد .

۱- همکاران محترم متقاضی افتتاح حساب می توانند به همراه کپی شناسنامه وکارت ملی و مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ریال  جهت تکمیل  فرم افتتاح حساب ودریافت کارت به اداره رفاه  وامور بازنشستگی مراجعه نمایند.

۲- همکارن محترم  می توانند پس از سپرده گذاری جهت اطلاع از کارکرد حساب یا امتیاز وام با تماس از طریق تلفن داخلی ۶۳۰۵ ،  از امتیازات وام خود مطلع شوند .

۳-  در صورت تایید مبلغ وام، کارکنان می توانند درخواست خودشان را از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل آقای رجب پور ارسال نمایند.

۴-پرداخت وامها  از سوی بانک به حساب متقاضیان وام واریز می گردد.

۵- کلیه مراحل اعم از: تکمیل فرم های تسهیلات بانکی ، ضمانتی،  تحویل مدارک لازم، و امضای اسناد بانکی توسط گیرنده وام و ضامن با حضور نماینده بانک در محل اداره رفاه و امور بازنشستگی انجام می گیرد.

۶- آن تعداد از همکارانی که در شعب دیگری به غیر از شعبه بانکداری اجتماعی دارای حساب می باشند لازم است جهت تبدیل حساب خود به کانون دانشگاه گیلان (جهت بهرمندی از مزایای آن) قبل از درخواست وام به اداره رفاه وامور بازنشستگی مراجعه نمایند. در غیر این صورت مشمول بهره مندی از مزایای تسهیلات نمی گردند.

سامانه مرآت بانک رسالت :

– همکاران محترم می توانند جهت اعتبار سنجی که میزان توانایی مالی و ضمانتی اشخاص سنجیده می شود به سایت (www.imerat.com) مراجعه نمایند و ضمن تکمیل اطلاعات پیوست ( راهنما فایل الصاقی ) در صورت تایید از سوی بانک، مدارک ضمانتی به کارتابل مشتری در سایت مرآت ارسال می گردد.

مدارک لازم جهت دریافت وام:

– کپی شناسنامه(سری کامل)  و کارت ملی ( ضامن و وام گیرنده)

-حکم کارگزینی و فیش حقوقی  (ضامن  و  وام گیرنده)

-چک و پرینت حساب چک که شماره شبا و شماره حساب وحداقل یک گردش باشد (ضامن و وام گیرنده)

-فیش آب و برق  (ضامن  و  وام گیرنده)

************************************************************************************************************************************************

سایر تسهیلات

خدمات حضوری و غیر حضوری بانک رسالت