شرح وظایف مدیر امور اداری و پشتیبانی

اجرای آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مصوبات و ایجاد هماهنگی بین ادارات تابعه با سایر واحدها و نظارت بر آن‌ها

استخدام و جذب نیرو بر اساس شاخص‌ها و آئین‌نامه‌ها و پس از اخذ مجوزهای قانونی توسط مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری

تهیه و توزیع خدمات، ملزومات، تجهیزات و موردنیاز واحدها با رعایت حدود اختیارات، مقررات و آئین‌نامه‌های مرتبط

نظارت بر امور نقلیه، تهیه تجهیزات و موردنیاز وسایط نقلیه دانشگاه طبق ضوابط

برنامه‌ریزی و هماهنگی برای واگذاری فعالیت‌های حجمی (امور خدماتی، فضای سبز و ایاب و ذهاب و) در قالب خط‌مشی‌های تعیین‌شده به اشخاص حقیقی، حقوقی و یا مؤسسات غیردولتی و با رعایت حدود اختیارات و مقررات و آئین‌نامه با هماهنگی واحدهای ذی‌ربط و نظارت بر آن‌ها

نظارت و پیشنهاد تسهیلات رفاهی، پیگیری مطالبات اعضای علمی، غیرعلمی و نظارت بر حسن اجرای آن در دانشگاه

رسیدگی و نظارت بر امور انضباطی، مرخصی‌ها و کارکرد و اعضای هیئت‌علمی و غیرعلمی دانشگاه و صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم

اجرای خط‌مشی‌های تعیین‌شده از سوی مقامات دانشگاه و نظارت بر حسن انجام آن

پیش‌بینی و بررسی نیازهای واحدهای دانشگاه در رابطه با نیروی انسانی، ملزومات اداری، خدماتی و غیره

تشخیص ضرورت تهیه وسایل موردنیاز در امور مربوطه

نظارت بر اجرای بخشنامه‌ها و مقررات مربوط به نظم و انضباط اداری و ورود و خروج کارکنان

انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی

____________________________________________________________________________________

اداره کارگزینی

- صدور احکام کارگزینی ازجمله: انتصابات، ارتقاء، ترفیع، افزایش‌ها، بازنشستگی و وظیفه وراث، بیمه، مرخصی نیروهای رسمی، پیمانی و طرح سربازی بر اساس مقررات و بخشنامه‌های مربوط

- مراقبت در اجرای ضوابط و مقررات انضباطی اعضای هیئت‌علمی

- جمع‌آوری آمار و اطلاعات پرسنلی و ارائه آن به مراجع ذیصلاح

- انجام امور مربوط به حق‌الزحمه اعضای هیئت‌علمی

- صدور گواهینامه اشتغال به کار اعضای هیئت‌علمی جهت ارائه به دستگاه‌ها و نهادهای دیگر

- فک رهن وثیقه ملکی در خصوص اساتید امور به تحصیل

- صدور احکام مربوط به مأموریت داخل و خارج اعضای هیئت‌علمی و فوق‌العاده مدیریت

- صدور احکام مربوط به بازنشستگی اعضای هیئت‌علمی، خروج از خدمت و اخراج

- مکاتبه با ستاد رفاهی وزارت علوم جهت اخذ وام خرید یا ساخت مسکن اساتید

- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

- اجرای قوانین و آیین‌نامه‌های استخدامی ازجمله: انتصابات، ارتقاء، ترفیع، ارزشیابی، افزایش‌ها، بازنشستگی و وظیفه وراث، بیمه، مرخصی‌ها، کمک‌های غیر نقدی، البسه و انجام امور مربوط به صدور احکام کارگزینی نیروهای رسمی، پیمانی و قانون کاربر اساس مقررات و بخشنامه‌های مربوط

- مراقبت در اجرای ضوابط و مقررات انضباطی کارکنان

- صدور احکام کارگزینی در ابتدای هرسال و صدور احکام مختلف در چارچوب قوانین آیین‌نامه‌های دانشگاه

- برگزاری جلسات هیئت اجرایی منابع انسانی و تهیه صورت‌جلسات آن جهت تائید رئیس دانشگاه

- ارسال صورت‌جلسات هیئت اجرایی منابع انسانی به واحدهای مرتبط حسب موضوع

- انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری

_________________________________________________________________

اداره رفاه و امور بازنشستگی

- انجام امور رفاهی کارکنان دانشگاه کارکنان در زمینه تسهیلات بانکی، مکاتبه در خصوص استفاده از امکانات اقامتی، تعاونی‌های مسکن و مصرف، مهدکودک، سلف‌سرویس، مدارس ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و ...

-تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و انجام آن پس از تصویب توسط مقامات ذیصلاح

- انجام امور مربوط به بازنشستگان علمی و غیرعلمی دانشگاه در خصوص امور رفاهی، وارث، نقل‌وانتقال بیمه و سایر موارد

- پیگیری امور مربوط به بیمه کارکنان و رایزنی در خصوص استفاده بهینه از امکانات بیمه‌ای برای کارکنان

- نظارت بر عملکرد تعاونی‌های دانشگاه برای خدمت‌رسانی مناسب به کارکنان و فراهم نمودن زمینه رفاه کارکنان

- انعقاد قراردادهای بیمه با هماهنگی مدیریت امور اداری و پشتیبانی به‌نحوی‌که زمینه رفاه کارکنان فراهم گردد.

- پیش‌بینی احتیاجات رفاهی کارکنان دانشگاه و اقدام لازم در مورد تأمین این احتیاجات به طریق مقتضی

-رسیدگی به سایر امور رفاهی کارکنان

- انجام امور محوله به تشخیص مقام مافوق

 

_________________________________________________________________

اداره دبیرخانه 

- ثبت و توزیع احکام، نامه‌ها، قوانین، بخشنامه‌ها، دعوت‌نامه‌ها و نامه‌های صادره و وارده

- تکثیر اوراق و مدارک موردنیاز واحدها

- نظارت بر امور ثبت و نگهداری نامه‌ها، اوراق، احکام و سایر مدارک مربوط به پرسنل دانشگاه و سایر مکاتبات اداری دانشگاه از طریق سیستم اتوماسیون اداری

- نظارت و انجام کلیه امور مربوط به تایپ، اخذ امضاء کلیه مکاتبات، نامه‌ها و احکام صادره از دفاتر دبیرخانه

- دریافت و یا تحویل نامه‌ها از واحدهای تابعه دانشگاه و یا مؤسسات خارج از دانشگاه و بالعکس

- همکاری برای پیاده‌سازی اتوماسیون و سیستم های بایگانی در واحدهای اداری و آموزشی که دبیرخانه مستقل دارند

- انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری

 

_________________________________________________________________

اداره خدمات عمومی

- نظارت بر امور مربوط به نظافت، خدمات، فعالیت شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد و ارائه گزارش‌های دوره‌ای

- انجام امور مربوط به تزئین اتاق‌ها، سالن‌ها، راهروها و حیاط و محوطه به‌وسیله گیاهان زینتی، گلدانی و باغبانی باغ‌ها و درختان

 - پیشنهاد تهیه لوازم ایمنی، فنی و خدماتی موردنیاز به واحدهای مربوط

- ارائه پیشنهاد در زمینه بهبود امور نظافت و خدمات

- همکاری با واحدهای مختلف دانشگاه در زمان برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و یا نشست‌های استانی و ملی

- نظارت بر امور نقلیه و کنترل بر سرویس‌های نقلیه سنگین و سبک

- برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل دانشجویان و ارائه خدمات ایاب‌وذهاب آنان با هماهنگی معاونت‌های ذی‌ربط

- نظارت بر مصارف امور نقلیه، تعمیرات خودروهای دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد دوره‌ای به مرتجع ذیصلاح

- دریافت درخواست ملزومات خودرویی موردنیاز از طریق کارشناس امور نقلیه و ارائه گزارش به مراجع ذیصلاح

- سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری

 

_________________________________________________________________

اداره تدارکات

- دریافت برگ درخواست کالا و یا فهرست خدمات موردنیاز که دستور مقام ذیصلاح را دارد و تنظیم امور خرید آن با رعایت مقررات جاری دانشگاه‌ها به نازل‌ترین قیمت

- تهیه مصالح موردنیاز ساختمانی و تأسیساتی، پذیرایی‌ها، جشن‌ها، مراسم، سمینارها و خدمات موردنیاز حسب دستور مقام ذیصلاح

- دریافت و ترخیص کالاهای دانشگاه از محل‌های فروش و گمرکات و تحویل آن به انبار طبق مقررات

- تنظیم اسناد کلیه کالاهای خریداری‌شده و هزینه‌های خدماتی مطابق مقررات و ارسال آن به دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و امور مالی

- نگهداری و حفظ کلیه کالاهای خریداری‌شده در مکان‌های مناسب بر اساس روش‌های جدید انبارداری و تحویل آن به واحدهای متقاضی طبق مقررات

- تهیه دفاتر مربوط به امور تدارکات و انبارداری و پیش‌نویس مکاتبات مربوط

- همکاری با اداره اموال و انبار در خصوص کنترل و نظارت بر کارکنان شاغل در انبار دانشگاه

- سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر امور اداری و پشتیبانی:بهروز کریمیان

___________________________________________________________________

معاون مدیر  امور  اداری و پشتیبانی: مجید امیدی

 

 

___________________________________________________________________

اداره کارگزینی

رئیس: سیده هاجر فاضلی

 

کارشناس مسئول: 

امیر رمضانی نژاد

کارشناسان: 

رضا لاکانی

الیاس سهرابی

فاطمه فرحمند

_________________________________________________________________

اداره رفاه و امور بازنشستگی

 

​​​​​​​

 

کارشناس مسئول:

ریحانه قدیمی

کارشناسان: 

خدیجه فلاحتی

سیدعلیرضا باکی هاشمی

زهرا پیشگاه شمالی

مجید مقدم احمدی

فاضل خداپرست

_________________________________________________________________

اداره دبیرخانه 

رئیس: مجتبی نصراله زاده

 

کارشناس مسئول:

حسن امینی فتیده

کارشناسان: 

مصطفی جمشیدی

محمود رضایی

_________________________________________________________________

اداره خدمات عمومی

سرپرست: محمد تقی قانع

_________________________________________________________________

اداره تدارکات

سرپرست: علی ابراهیمی

​​​​​​​

 

کارشناس مسئول:

داوود آقا جمالی

کارشناسان: 

اصغر پاد

علی ابراهیمی

  امیر غلامعلی زاده