شرح وظایف مدیر امور اداری و پشتیبانی
– اجرای آئیننامهها، دستورالعملها و مصوبات و ایجاد هماهنگی بین ادارات تابعه با سایر واحدها و نظارت بر آنها
– استخدام و جذب نیرو بر اساس شاخصها و آئیننامهها و پس از اخذ مجوزهای قانونی توسط مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری
– تهیه و توزیع خدمات، ملزومات، تجهیزات و… موردنیاز واحدها با رعایت حدود اختیارات، مقررات و آئیننامههای مرتبط
– نظارت بر امور نقلیه، تهیه تجهیزات و موردنیاز وسایط نقلیه دانشگاه طبق ضوابط
– برنامهریزی و هماهنگی برای واگذاری فعالیتهای حجمی (امور خدماتی، فضای سبز و ایاب و ذهاب و…) در قالب خطمشیهای تعیینشده به اشخاص حقیقی، حقوقی و یا مؤسسات غیردولتی و … با رعایت حدود اختیارات و مقررات و آئیننامه با هماهنگی واحدهای ذیربط و نظارت بر آنها
– نظارت و پیشنهاد تسهیلات رفاهی، پیگیری مطالبات اعضای علمی، غیرعلمی و نظارت بر حسن اجرای آن در دانشگاه
– رسیدگی و نظارت بر امور انضباطی، مرخصیها و کارکرد و اعضای هیئتعلمی و غیرعلمی دانشگاه و صدور بخشنامهها و دستورالعملهای لازم
– اجرای خطمشیهای تعیینشده از سوی مقامات دانشگاه و نظارت بر حسن انجام آن
– پیشبینی و بررسی نیازهای واحدهای دانشگاه در رابطه با نیروی انسانی، ملزومات اداری، خدماتی و غیره
تشخیص ضرورت تهیه وسایل موردنیاز در امور مربوطه
– نظارت بر اجرای بخشنامهها و مقررات مربوط به نظم و انضباط اداری و ورود و خروج کارکنان
– انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی
____________________________________________________________________________________
اداره کارگزینی
- صدور احکام کارگزینی ازجمله: انتصابات، ارتقاء، ترفیع، افزایشها، بازنشستگی و وظیفه وراث، بیمه، مرخصی نیروهای رسمی، پیمانی و طرح سربازی بر اساس مقررات و بخشنامههای مربوط
- مراقبت در اجرای ضوابط و مقررات انضباطی اعضای هیئتعلمی
- جمعآوری آمار و اطلاعات پرسنلی و ارائه آن به مراجع ذیصلاح
- انجام امور مربوط به حقالزحمه اعضای هیئتعلمی
- صدور گواهینامه اشتغال به کار اعضای هیئتعلمی جهت ارائه به دستگاهها و نهادهای دیگر
- فک رهن وثیقه ملکی در خصوص اساتید امور به تحصیل
- صدور احکام مربوط به مأموریت داخل و خارج اعضای هیئتعلمی و فوقالعاده مدیریت
- صدور احکام مربوط به بازنشستگی اعضای هیئتعلمی، خروج از خدمت و اخراج
- مکاتبه با ستاد رفاهی وزارت علوم جهت اخذ وام خرید یا ساخت مسکن اساتید
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
- اجرای قوانین و آییننامههای استخدامی ازجمله: انتصابات، ارتقاء، ترفیع، ارزشیابی، افزایشها، بازنشستگی و وظیفه وراث، بیمه، مرخصیها، کمکهای غیر نقدی، البسه و انجام امور مربوط به صدور احکام کارگزینی نیروهای رسمی، پیمانی و قانون کاربر اساس مقررات و بخشنامههای مربوط
- مراقبت در اجرای ضوابط و مقررات انضباطی کارکنان
- صدور احکام کارگزینی در ابتدای هرسال و صدور احکام مختلف در چارچوب قوانین آییننامههای دانشگاه
- برگزاری جلسات هیئت اجرایی منابع انسانی و تهیه صورتجلسات آن جهت تائید رئیس دانشگاه
- ارسال صورتجلسات هیئت اجرایی منابع انسانی به واحدهای مرتبط حسب موضوع
- انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
_________________________________________________________________
اداره رفاه و امور بازنشستگی
- انجام امور رفاهی کارکنان دانشگاه کارکنان در زمینه تسهیلات بانکی، مکاتبه در خصوص استفاده از امکانات اقامتی، تعاونیهای مسکن و مصرف، مهدکودک، سلفسرویس، مدارس ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و ...
-تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و انجام آن پس از تصویب توسط مقامات ذیصلاح
- انجام امور مربوط به بازنشستگان علمی و غیرعلمی دانشگاه در خصوص امور رفاهی، وارث، نقلوانتقال بیمه و سایر موارد
- پیگیری امور مربوط به بیمه کارکنان و رایزنی در خصوص استفاده بهینه از امکانات بیمهای برای کارکنان
- نظارت بر عملکرد تعاونیهای دانشگاه برای خدمترسانی مناسب به کارکنان و فراهم نمودن زمینه رفاه کارکنان
- انعقاد قراردادهای بیمه با هماهنگی مدیریت امور اداری و پشتیبانی بهنحویکه زمینه رفاه کارکنان فراهم گردد.
- پیشبینی احتیاجات رفاهی کارکنان دانشگاه و اقدام لازم در مورد تأمین این احتیاجات به طریق مقتضی
-رسیدگی به سایر امور رفاهی کارکنان
- انجام امور محوله به تشخیص مقام مافوق
_________________________________________________________________
اداره دبیرخانه
- ثبت و توزیع احکام، نامهها، قوانین، بخشنامهها، دعوتنامهها و نامههای صادره و وارده
- تکثیر اوراق و مدارک موردنیاز واحدها
- نظارت بر امور ثبت و نگهداری نامهها، اوراق، احکام و سایر مدارک مربوط به پرسنل دانشگاه و سایر مکاتبات اداری دانشگاه از طریق سیستم اتوماسیون اداری
- نظارت و انجام کلیه امور مربوط به تایپ، اخذ امضاء کلیه مکاتبات، نامهها و احکام صادره از دفاتر دبیرخانه
- دریافت و یا تحویل نامهها از واحدهای تابعه دانشگاه و یا مؤسسات خارج از دانشگاه و بالعکس
- همکاری برای پیادهسازی اتوماسیون و سیستم های بایگانی در واحدهای اداری و آموزشی که دبیرخانه مستقل دارند
- انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
_________________________________________________________________
اداره خدمات عمومی
- نظارت بر امور مربوط به نظافت، خدمات، فعالیت شرکتهای خدماتی طرف قرارداد و ارائه گزارشهای دورهای
- انجام امور مربوط به تزئین اتاقها، سالنها، راهروها و حیاط و محوطه بهوسیله گیاهان زینتی، گلدانی و باغبانی باغها و درختان
- پیشنهاد تهیه لوازم ایمنی، فنی و خدماتی موردنیاز به واحدهای مربوط
- ارائه پیشنهاد در زمینه بهبود امور نظافت و خدمات
- همکاری با واحدهای مختلف دانشگاه در زمان برگزاری همایشها، کنفرانسها و یا نشستهای استانی و ملی
- نظارت بر امور نقلیه و کنترل بر سرویسهای نقلیه سنگین و سبک
- برنامهریزی برای حملونقل دانشجویان و ارائه خدمات ایابوذهاب آنان با هماهنگی معاونتهای ذیربط
- نظارت بر مصارف امور نقلیه، تعمیرات خودروهای دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد دورهای به مرتجع ذیصلاح
- دریافت درخواست ملزومات خودرویی موردنیاز از طریق کارشناس امور نقلیه و ارائه گزارش به مراجع ذیصلاح
- سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
_________________________________________________________________
اداره تدارکات
- دریافت برگ درخواست کالا و یا فهرست خدمات موردنیاز که دستور مقام ذیصلاح را دارد و تنظیم امور خرید آن با رعایت مقررات جاری دانشگاهها به نازلترین قیمت
- تهیه مصالح موردنیاز ساختمانی و تأسیساتی، پذیراییها، جشنها، مراسم، سمینارها و خدمات موردنیاز حسب دستور مقام ذیصلاح
- دریافت و ترخیص کالاهای دانشگاه از محلهای فروش و گمرکات و تحویل آن به انبار طبق مقررات
- تنظیم اسناد کلیه کالاهای خریداریشده و هزینههای خدماتی مطابق مقررات و ارسال آن به دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و امور مالی
- نگهداری و حفظ کلیه کالاهای خریداریشده در مکانهای مناسب بر اساس روشهای جدید انبارداری و تحویل آن به واحدهای متقاضی طبق مقررات
- تهیه دفاتر مربوط به امور تدارکات و انبارداری و پیشنویس مکاتبات مربوط
- همکاری با اداره اموال و انبار در خصوص کنترل و نظارت بر کارکنان شاغل در انبار دانشگاه
- سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
مدیر امور اداری و پشتیبانی: دکتر فرزاد شیرزاد
___________________________________________________________________
سرپرست معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی: سید ابراهیم فتحی
___________________________________________________________________
اداره کارگزینی
رئیس: سیده هاجر فاضلی
کارشناس مسئول:
امیر رمضانی نژاد
ریحانه قدیمی
کارشناسان:
رضا لاکانی
فاطمه فرحمند
محمد علی دیوسر
مجید مقدم احمدی
_______________________________________________________________
اداره رفاه و امور بازنشستگی
سرپرست اداره رفاه و امور بازنشستگی:
فاضل خداپرست
کارشناس مسئول:
خدیجه فلاحتی
کارشناسان:
نبی بهراد
سحر برگ بیدی
_________________________________________________________________
اداره دبیرخانه
رئیس: مجتبی نصراله زاده
کارشناس مسئول:
حسن امینی فتیده
کارشناسان:
مصطفی جمشیدی
محمود رضایی
_________________________________________________________________
اداره خدمات عمومی
رئیس اداره: محمد تقی قانع
_________________________________________________________________
اداره تدارکات:
سرپرست اداره: مهرداد محمدی